Monolith S&S

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Monolith S&S » Всеукраинские турниры. Анонсы » Турнір Wh40К "гетьман" 2012


Турнір Wh40К "гетьман" 2012

Сообщений 1 страница 8 из 8

1

Собственно турнир будет проходить в Харькове, вот его правила:

Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь у нашому турнірі, що буде проводитись у Харкові 10-11 листопада.

Гетьман 2012.

10-11 Листопада. Формат 1999

Організатори:
• Кирило Algelion Мандрика – Організатор, помічник судді (на його плечах вирішення адміністративних, і допомога судді у разі потреби)
• Андрій Voron Татаринов – Суддя, помічник організатора (вирішення питань пов’язаних з механікою гри, та допомога організатору у разі потреби)
• Сергій MadDoc Лутохін – Помічник судді по художній частині

• Дата проведення турніру: 10-11 Листопада.
• Місце проведення турніру: Приміщення клубу Wargames. (м. Харків. Вул. Римарська 13)
• Внесок для участі в турнірі: 150 грн.

РОЗКЛАД ТУРНІРУ.

День перший:
• 10:00 - Відкриття.
• 10:00 - 10:30 Реєстрація учасників та парінги.
• 10:30 - 13:30 Перший раунд. Deployment: DAWN OF WAR as per p119. Mission: CRUSADE as per p126.
• 13:30 - 14:00 Перерва.
• 14:00 - 17:00 Другий раунд. Deployment: VANGUARD STRIKE as per p119. Mission: BIG GUNS NEWER TIRE as per p128
• 17:00 - 17:30 Перерва.
• 17:30 - 20:30 Третій раунд. Deployment: HAMMER AND ANVIL as per p119. Mission: THE SCOURING as per p129

День другий:
• 10:00 - Відкриття.
• 10:30 - 13:30 Четвертий раунд. Deployment: VANGUARD STRIKE as per p119. Mission: THE EMPERROR’S WILL as per p130
• 13:30 - 14:00 Перерва.
• 14:00 - 17:00 П’ятий раунд. Deployment: HAMMER AND ANVIL as per p119.
Mission: THE RELIC as per p131
• 17:00 – Зупинка всіх ігор
• 18:00 – Оголошення переможців закриття турніру

УВАГА:
По завершенню відведеного терміну гра зупиняється. Не важливо на чиєму ході та на які частині ходу, чи дії. Збіг час = кінець гри.

ПРАВИЛА:

Найголовніше правило гри в Warhammer сформульоване в Книзі Правил, і звучить: «отримуйте задоволення!». Це значить, що ціль чемпіонату – приємна атмосфера, в якій гравці можуть почувати комфортно, і ніщо не повинно завадити їм в цьому. Тому взаємні коректність, ввічливість та повага не тільки вітаються, але і заохочуються! Загальна рівність перед Книгою Правил, кодексами та кубиками також є традиційними принципами та запорукою гарної гри.

Прошу уважно прочитати правила та ставити запитання до турніру. Не знання положень правил не звільняє від відповідальності.

Кожен гравець повинен при собі мати:
• Свою армію (і хай вас це не дивує)
• Всі правила, які використовуються в його армії, враховуючи FAQ та Errat, на які гравець може посилатися у процесі гри.
• Розписку армії в точному та читабельному вигляді.
• Кубики
• Лінійки/рулетку
• Шаблони
• Аркуш паперу та ручку для нотаток(ну це вже за вашим бажанням)
• Маркери які відображують кратери/уламки вашої техніки(будуть кратери буде вашим мініатюрам кавер. Немає кратерів – танк розлетівся на атоми разом з пасажирами. Екіпаж гине згідно правилами Warhammer40K у будь-якому випадку за винятком особливих виключень вказаних у кодексах.)
• Крім того, рекомендуємо мати виконані у дусі вашої армії каунтери для позначення об’єктів місії.(Усі заміри до каунтерів протягом гри виконуються до геометричного центру каунтеру)

На турнірі ми гарантуємо:
- Напої та печивко.
- Стільці та підноси для кожного гравця.
- Столи вкриті терейном не менше ніж на 25%.

Композиція армії
• Турнір проводиться по правилам Warhammer 40.000 6-й редакції (2012 рік).

Кожен гравець набирає армію згідно зі стандартною організацією вказаною в останній редакції наступних кодексів:

• Blood Angels (5th ed. 2010 рік)
• Black Templars (4th ed. 2006 рік)
• Chaos Daemons (5th ed. 2008 рік)
• Chaos Space Marines (6th ed. 2012 рік)
• Dark Angels (4th ed. 2006 рік)
• Dark Eldar (5th ed. 2010 рік)
• Eldar (4th ed. 2007 рік)
• Grey Knights (5th ed. 2011 рік)
• Imperial guard (5th ed. 2008 рік)
• Necrons (5th ed. 2011 рік)
• Orks (4th ed. 2008 рік)
• Sisters of battle (2011 рік Обидві статті з White Dwarf-у)
• Space Marines (5th ed. 2008 рік)
• Space Wolves (5th ed. 2009 рік)
• Tau Empire (4th ed. 2006 рік)
• Tyranids (5th ed. 2010 рік)

Допускаються армії(а не окремі юніти) з серії книг Imperial Armour. Окремі юніти з Imperial Armour чи Forgeworld or Apocalypse не допускаються.
• Imperial Guard Armoured Battle Group (Imperial Armour I)
• Elysian Drop Troop Regiment (Imperial Armour III, VIII)
• Tallarn Desert Raiders Regiment (Imperial Armour III)
• The Death Korps of Krieg Siege Regiment (Imperial Armour V, VI, VII)
• Renegades and Heretics of Vracs (Imperial Armour V, VI, VII)
• Ork Dread Mob (Imperial Armour VIII)
• The Tyrant's Legion (Imperial Armour IX, X)
• Space Marine Siege Assault Vanguard (Imperial Armour IX, X)
• Eldar Corsairs (Imperial Armour XI)

Додатково:
• В повному обсязі використовуються коментарі до правил данні на офіційному сайті Games Workshop.
• В армії можна використовувати іменних персонажів будь-якого виду.
• В армії можна використовувати будівлі та барикади. Fortification (pp. 114-117).
• В армії можна використовувати союзників згідно з правилом Allies (pp. 112-113).

Зовнішній вигляд армії
• На турнір допускаються повністю склеєні армії, пофарбовані у три кольори.
• Усі моделі в армії повинні мати ті зброю та амуніцію, які вони мають ростері (правило WYSIWYG).
• Усі моделі в армії мають відповідати зовнішністю та духом тому, що вони являють. Тобто Десантник має бути Десантником, Орк – орком, а дворучна зброя – дворучною. Судді залишають за собою право трактувати це правило як завгодно широко і як завгодно суворо. Ви можете до турніру поставити питання, стосовно відповідності тої чи іншої моделі тій ролі, яку ви для неї призначили.
• Для відображення техніки, яка немає підставок, нестандартною моделлю (стандарт - останній варіант відповідної моделі GW), вам необхідно максимально витримати розміри, зовнішній вид та дух того, що ви бажаєте замінити. Знов-таки ж, судді лишають за собою правило як завгодно широко трактувати це правило. Наприклад, використання деяких старих моделей дозволяє отримати переваги у грі. Якщо буде виявлено використання на турнірі моделей, не відповідаючи цій вимозі, то опонент має право покликати суддю та вказати на порушення. Такі моделі будуть у той самий момент прибрані зі столу (і будуть рахуватися знищеними, для підрахунку Victory points та т.і.), до кінця турніру порушник буде грати без цих моделей. Якщо у вас виникають сумніви відносно цього пункту, прошу зв’язатися з суддями аби уточнити допустять ваші мініатюри чи ні.(не думаю що таке станеться, але про всяк випадок)
• На турнір допускають без обмежень відповідні за змістом та виглядом конверсії та саморобні моделі (scratch build). Усе що сказано у попередньому пункті повною мірою стосується саморобних моделей(scratch build) та конверсій. Тобто повзучого Демон-принца привозити не варто.

Проксі;
Так вони можливі. Це робиться задля для того аби гравці мали змогу використовувати якихось рідких героїв чи іменних персонажів(зліпити яких не мають можливості, а купити їх складно). Але це питання треба вирішувати з суддями до турніру, і майте на увазі, що за кожну модель проксі ви можете отримати пенальті згідно до загального положення про пенальті. Використовувати цей пункт аби відобразити модель з вогнеметом чи снайперською гвинтівкою – судді наполегливо не радять.

Варгір:
У випадку якщо в моделі чи техніка по базі є якийсь варгір, припустимі деякі поблажки. В першу чергу це вар гір, що був здобутий в результаті зміни кодексу - наприклад, болт пістолет у спейс марінів, а також зброя, що є "доповненням" до головного - наприклад, CCW у Лонг Фенгів. Не обов’язково вішати на ХСМ одночасно болтер, болт пістоль та зброю ближнього бою. При цьому неприпустимо виставляти, наприклад, неконвеченого орку з шутою в якості Лутаза - його зброя має бути відображена. Також не вимагається відображати "вміння та духовні властивості" наприклад "фірлесс, танк-хантер, демонік гейз и т.і."

Однак якщо на модель було докуплено будь яке додаткове спорядження – спец. зброя, марка бога, покращений панцир, кібернетичне тіло и т.і. – все це обов’язково повинно бути відображено. Це розповсюджується і на техніку – екстра армор, холофілд чи хоррофекси з найтшилдами. Кріпіть коробочку, генеруючу ваше поле, чи відображайте за допомогою розфарбування.
Якщо GW продає базову модель, що має якийсь варгір і зброю по кодексу, вони рахуються відображеними на моделі. Наприклад, вшитий "Екстра Армор" Крусейдеру старих армії, рахується відображеним на моделі GW. Теж саме з новою Вендетою, Броньваним Сентінелем та т.і. Через це наркотики вічей DE "по базі" не треба відображувати. А ось Діспенсер, взятий Суккубу - необхідно.

Якщо ви плануєте використовувати в свої армії Іменного персонажа, відображаючи його не "рідною" моделлю, будьте готові, що до неї будуть заявлені підвищені вимоги по візівігу.

Якщо ви плануєте використовувати в свої армії моделі техніки, корпус яких сильно змінено і це впливає на ігровий процес (наприклад, модель стала вуже, але вище чи зброя моделі розташована в іншій її частині), для всіх замірів треба використовувати оригінальну модель (рекомендується аби вона була присутня в армії). Якщо через таку конверсію виникла суперечка, яку не змогли залагодити гравці, скоріш за все суддя вирішить питання на користь опонента цієї моделі.

Якщо у варгіра немає офіційного відображення чи гравець через естетичні переконання не хоче відображати його фізично, а також це можливо за змістом (демонік позешн, але не болтер), варгір може відображатись розфарбуванням. (це ж можна віднести і до марки Слаанеш) Зверніть увагу, що до цього варгіру будуть підвищенні вимоги по якості, красі та відповідності до змісту.

ТУРНІРНА СИСТЕМА
Гравці отримують турнірні очки з трьох джерел: Ігри (дивіться розділ Ігри цих правил), Фарбування (дивіться розділ Фарбування цих правил) та Спортивність (дивіться розділ Спортивність цих правил).

За підсумком турніру будуть визначені переможці у наступних номінаціях:
• Загальний залік – гравець що набрав найбільшу кількість балів за формулою: 50%Ігри+30%Фарбування+20%Спортивність.
• Кращій Генерал – гравець що набрав найбільшу кількість балів за формулою: 90%Ігри+10%Спортивність.
• Кращій Художник – гравець, що набрав максимальну кількість балів за Фарбування.
Одна людина отримує лише один приз. Тобто якщо ви заробили титул кращого генерала то кращім спортсменом чи володарем кращої армії вам вже не стати, і їх отримають наступні по списку гравці.
• Кращій Гравець турніру– гравець що набрав максимальну кількість балів за спортивність.

Ігри:
На перший раунд команди будуть розбиті на пари випадково. Суді намагатимуться зробити так аби у першому раунді не зустрілися гравці з одного міста чи гравці з арміями однієї раси. З другого раунду в дію вступає швейцарська система, коли кращі гравці грають с кращими. По можливості гравці не будуть грати один з одним більше одного разу за турнір.

Ігрові столи у відповідності з Книгою Правил будуть вкриті ландшафтом не менше ніж на 25%. Також до гри рекомендуємо обговорити з опонентом усі суперечні та не одностайні моменти і, при необхідності, поставити відповідні питання суддям. Будь-які елементи ландшафту завжди визначаються по межі своїх баз і підставок для визначення наявності укриття за ними чи в них.

У повному обсязі використовуються правила: Mysterious Objectives (p. 125); Archeotech Artefacts (p. 106); Forests, Jungles and Woods (p. 102); Rivers, Lake and Pools (p. 103); War zone traits (pp. 368-369) у рамках цього правила погода буде визначатись одночасно для всіх турнірних столів і не буде повторюватись протягом турніру.

Гравці отримують Турнірні Очки в залежності від того перемогли вони чи програли.
Objective points
Згідно до правил місії гравці підраховують свої очки і в залежності від перемоги чи поразки отримую 10 балів переможець і 0 балів програвший. У випадку нічиєї обидва гравця отримують по 5 балів

Victory points
Після кожного бою підраховуються Очки Перемоги (Victory points). Підрахунок Балів Перемоги ведеться по положенням з Книги Правил 6й редакції. В залежності від різниці Балів Перемоги, додайте/відніміть від турнірних балів:
Різниця в Балах Перемоги:
VP dif Winner Loser
0-300 5 5
301-600 6 4
601-900 7 3
901-1200 8 2
1201-1500 9 1
1501+ 10 0

РОЗФАРБУВАННЯ
Нижче приведені параметри, по яким буде оцінюватись розфарбування та загальний вид вашої армії.
• Оцінку по кожному пункту для армії виставляють судді
• Треба враховувати, що оцінки виставляються лише у тому випадку якщо описані у відповідному пункті вимоги виконані до всієї армії чи для більшості її моделей.
• Також слід зауважити що оцінка за конверсію буде виставлена лише за умови, що 80% армії мають базове розфарбування.
• Оцінки по всіх пунктах, враховуючи окремі бонуси, виставляються диференціально, тобто це значить, що за рівень розфарбування ви можете отримати і 2 балу і 10 балів, а не тільки ті оцінки що вказані у пунктах для орієнтації.

Рівень розфарбування (від 0 до 15 балів)
0 – армія не пофарбована
+1 бал - армія пофарбована.
+3 балу - армія пофарбована, але виглядає брудно.
+5 балів – Звичайне ігрове розфарбування. Робота охайна та якісна.
+9 балів – високоякісна робота. Вся армія пофарбована охайно та ретельно. Армія на столі і моделі зблизька виглядають однаково приємними оку.
+10 балів – Робота художнього рівня. (Але вимога красивого вигляду на столі зберігається)

Додатково бали нараховуються за використання технік фарбування
0 – армія пофарбована з використанням рук і пензлика.
+1 бал – мініатюри підготовлені для фарбування (відсутні шви та щілини) та охайно пофарбовані
+2 бали – використані прості техніки: драйбраш, проливка, простий хайлайт та шейд (висвітлення лініями)
+3 бали – використані більш складні техніки фарбування: блендінг, HMM, лаенінг (означення тіней за допомогою темної фарби)
+4 бали – усі техніки використані грамотно та охайно.
+5 балів – Робота художнього рівня.

Бази (від 0 до 5 балів)
0 – бази не оформлені
+1 бал – бази моделей засипані текстурою чи пофарбовані.
+3 балу – бази вкриті не однорідною текстурою, смішу трави та камінчиків/каміння та піску/піску та трави.
+5 балів – бази кожної мініатюри це міні діорама або на всіх підставках змодельована та чи інша поверхня поле бою в місті, палуба кораблю(єдина тема для всієї армії).

Конверсії (від 0 до 5 балів)
0 – конверсії немає
+1 бал – творчо використовуючи готові деталі, ви досягли нетривіального модельного ефекту вашій армії. Наприклад, якщо ви використовуєте частини з різних, проте сумісних один з одним наборів(Використання деталей Десантників хаосу в армії орків). Ця оцінка ставиться, якщо такі моделі займають помітне (не обов’язково найбільше) місце у вашій армії.
+3 балу – У своїх конверсіях ви використовували деталі з сумісних наборів, доліплюючи чи працюючи модельним ножем. Знов таки ця оцінка може бути виставлена у випадку якщо подібні моделі займають помітне місце у вашій армії. Це у повному обсязі можна застосовувати до бойових машин.
+5 балу - Більшість моделей у вашій армій тим чи іншим способом конвертовані чи перероблені(звісно робота якісна).

Окремі бонуси
Ви можете отримати будь-яку кількість окремих бонусів. Цей пункт оцінюють виключно судді.
+1 бал - у всіх героїв в вашій армії рівень пофарбування та конвертування значно переважає якістю та деталями рядові моделі.
+1 бал - ваша армія має загальну кольорову схему, що проходить лейтмотивом через усі моделі. Важливо зауважити, що деякі армії, такі як Ельдар чи Хаос, у яких відхилення від головної схеми прописано в беку, можуть мати моделі/підрозділи з відмінною схемою(але тоді проблему спорідненості можна вирішити орнаментом/прапорами/відзнаками).
+1 бал – ви використовуєте нестандартні мініатюри для відображення тих чи інших стандартних видів військ - наприклад моделі інших фірм, що підходять за змістом, виглядом, масштабом або моделі Games Workshop для відображення інших моделей, наприклад використання відповідно пофарбованих дріад чи бістменів для відображення мутантів Хаосу. Це може бути застосовано тільки в тому випадку якщо такі підрозділи займають помітне місце у вашій армії(наприклад замість звичайних гвардійців ви використовуєте моделі Імперії з Warhammer FB).
+1 бал – у вашу армію закладена нестандартна модельна ідея. Це може бути армія Травоїдних Тиранідів, Інквізиторських Орків, Дарк Ельдарів пацифістів, Ель дарів Некромантів. Зрештою приклад з попереднього пункту.
+1 бал – Ви маєте каунтери та маркери уламків техніки виконані відповідно до вашої армії.

СПОРТИВНІСТЬ
Має в собі дві складові:
Перша: Це те наскільки приємно було грати з людиною: чіплявся він до міліметрів, сперечались ви до хрипіння по правилам, використовував суперник дірки чи не точності перекручуючи їх собі на користь, чи навпаки гра проходила не напружено за ради приємного проведення часу в гарній компанії.:
0 балів – не хочу більше грати з цією людиною.
1 бал - гравець вів себе не спортивно.
2 бали – гра залишила неприємний осад.
3 бали – цій людині є чому повчитись.
4 бали – рівна приємна гра.
5 балів – прекрасна гра, готовий повторити ще.
Бонусний Бал - в кінці турніру ви можете поставити один бонусний бал тому гравцю гра з яким вам найбільше сподобалась. Кожний Бонусний Бал дає 3 бали до суми спортивності.

Друга: Сума балів набраних вашою армією згідно до переліку Бонусних Балів:
Основні бонуси:
1. Різноманіття це добре. - У вашій армії 2 різних вибори HS/FA/Elite.(1 бал за кожну секцію)
2. А я книжку прочитав! - Ваша армія може слугувати ілюстрацією опису з кодексу чи книги Black Library. Вказати місце з кодексу чи книги, що бралося за основу(1 бал)
3. Швидкість вирішує! – отримує кожний гравець столу, що першими зіграли перший хід першої гри. (1 бал кожному)
4. Рішучість та воля. – отримує гравець, що першим здобув перемогу.(1 бал)
5. You shall not pass! – зробити Death or Glory Варлордом армії (1 +грамотка)
6. Yippee ki-yay, motherfuker! – Варлорд знищує ворожу техніку підчас Death or Glory (1+ грамотка)
7. Абанамат! Ідіот! – Варлорд гине під технікою дешевшу за нього самого. Бал отримує гравець, що розбився о найдешевшу машину. (1 бал + грамотка)
8. Не відкараскаєтесь! – ramming-ом знищити машину дорожчу за модель, що робила рамінг. Бал отримує гравець що знищів найдорожчу машину найдешевшою машиною, відносно решти учасників турніру. Удари Deff roll-и не рахуються. (1 бал + грамотка)
9. Камікадзааа! – ramming-ом розбити свою машину о дешевшу машину ворога. Бал отримує гравець, що розбився най дорожчою машиною о найдешевшу машину. (відносно решти учасників турніру). Удари Deff roll-и не рахуються. (1 бал + грамотка)
10. За Родину! – Бал отримує гравець, що знищів під час Death or Glory найдорожчу машину найдешевшою моделлю, відносно решти учасників турніру. (1 бал + грамотка)
11. Panzer nach voran! – Ви вигнали зі столу Tank Shook-ом юніт ворога який коштує дорожче ніж машина що робила танк шок. Бал отримує гравець що най дешевшою машиною погнав найдорожчий підрозділ відносно решти учасників турніру(Відступ в наслідок ударів Deff roll до уваги не береться)(1 бал + грамотка)
12. One shot - one kill. – Отримає гравець що знищив най дорожчу модель ворога одним пострілом. Рахуються лише випадки Instant Death(для не техніки) чи Anihilation(для техніки) (1 бал + грамотка)
13. This is Sparta!!!!111одинодин – Отримає гравець що знищив най дорожчу модель ворога одним ударом у ХтХ. Рахуються лише випадки Instant Death(для не техніки) чи Anihilation(для техніки) (1 бал + грамотка)
14. Будда вчить терпінню – Ви програли всі ігри(1 бал + грамотка)
15. Київське павер-бидло – виграти всі ігри турніру(1 бал + грамотка з Ліком Нагібаки)
16. Ну а тепер давайте сюди Наполеона – ви виграли усі ігри масакрою(1 бал + грамотка)

ЕТИКЕТ ТУРНІРУ ТА ІНШІ НЕ ІГРОВІ ПРАВИЛА
• Пам’ятайте про те, що кожна гра турніру ведеться між двома гравцями, і участь третьої сторони (у вигляді порад/підказок) може викликати справедливе обурення з боку гравців. Подібна поведінка може бути покарана не лише попередженням. Якщо так себе веде глядач, то він може бути видалений з залу.
• Кожен гравець сам відповідальний за правильність свого ростеру, а також за знання своїх правил. Виявлена помилка в ростері чи виявлення того, що гравець протягом гри неправильно використовував правила армії собі на користь, буде суворо покарана. Окрім пенальті у турнірних балах така гра буде зупинена і порушнику автоматично буде зарахована поразка. Винуватий гравець повинен буде переписати ростер у відповідності з правилами.

Вболівальники та глядачі на турнірі:
Гравець може привести на турнір глядачів та вболівальників(таку собі команду підтримки). Але вони зобов’язані виконувати наступні правила:
• Заборонені образи, вигуки та інше задиркувата поведінка з боку вболівальників.
• Глядачам можна обговорювати та коментувати хід гри до тих пір, доки один з гравців не попросить їх цього не робити.
• Прямого впливу на глядачів, звісно, судді не мають, але при зловживанні правилами поведінки санкції можуть бути застосовані до гравця якого підтримують вболівальники.

І останнє:
- У випадку коли двоє гравців не зуміли домовитись самі, усі рішення по суперечним питанням приймають виключно судді. Підбігання до столу інших гравців, чи відволікання своїми запитаннями інших гравців аби вирішити своє питання, може і скоріш за все буде розцінено як порушення етики турніру, і відобразиться у вигляді пенальті учасникам суперечки на розсуд суддів. У разі можливості/потреби з кимось порадитись судді зроблять це самі. Не варто здіймати галас та утворювати колотнечу.

- Судді залишають за собою право трактувати всі правила турніру як завгодно широко і як завгодно суворо, на свій розсуд, керуючись своїм смаком та переконаннями. Суддя козел за визначенням тому має право карати штрафами від 1 до 5 турнірних балів за порушення правил турніру.

Команда організаторів уважно поставиться до усіх зауважень та пропозиції.

Подробиці: http://wargames.com....c.php?f=4&t=316

Для того аби прийняти участь у турнірі треба відправити заявку на адресу: wargames.kh@gmail.com

Заявка має містити у собі наступні данні:

1. Ім'я Нік Прізвище.
2. Місто та Країна звідки.
3. Армія (та союзний контингент якщо є).
4. Потреба у поселені.

До листа треба прикласти ростер вашої армії у читабельному вигляді. Після проходження валідації ваше ім'я буде внесено до реєстру затверджених учасників.

У назві листа треба вказати назву турніру, ігрову систему і рік проведення.

П.С. оригинал:
http://wargames.com.ua/viewtopic.php?f=4&t=316

П.С.С. темка на лендике:
http://kyiv-legacy.org.ua/forum/index.php/topic/1920-турнір-wh40к-гетьман-2012/

Отредактировано Erolag (2012-09-23 20:46:25)

0

2

мне уже страшно.
Леша, когда заявку оставим?

0

3

Когда с ростерами определимся!!!)
НО УЖЕ 16 зарегестрированных участников!!!!

0

4

Сегодня Erolag заправил свой "Хитачи", закинул за спину рюкзак с армией и рванул на Харьков. Торпеда пошла. Будем ждать новостей!

0

5

Надо будет в режиме онлайн узнавать результаты и постить сюда.

Лёш, удачи!

0

6

Думаю Леха нагнет там абсолютно всех. Главное чтобы кидал по "статистике" )

0

7

Хах, спасибо, парни)
Надеюсь, что смогу показать достойный результат)))

0

8

Самые последние новости и их обсуждение, а также обсуждение всего турнира переноситься вот в эту тему (кликай меня полностью).

0


Вы здесь » Monolith S&S » Всеукраинские турниры. Анонсы » Турнір Wh40К "гетьман" 2012